Tuesday, December 20, 2011

a letter for him.

dear my future husband ! :)


hye. buat masa ini , aku masih tak punya boyfreind mahupun kekasih. okey itu sama# Dan aku buat entry ini khas untuk lelaki dekat luar sana yang tengah atur plan untuk mengorat aku mahupun sebaliknya. ada aku kesah ? muahaha. eh, nie kira diari aku suka hati aku la kan nak tulis apa yang aku suka. wihhu ! 'did i said something like that ? hopefully aku akan cepat tersedar yang aku sangat-sangat perasan. tapi takpelah, entry aku. blog aku. suka hati akulah nak tulis apa. wihhu again !







assalamualaikum lelaki yang berjaya mengetuk pintu hati ini pada 5 tahun akan datang. awak nak tahu tak ? 'kenapa bertukar dialog jadi awak pulak ? cakap dengan future husband kena lah sopan santun tak kan nak rock pulak' .. hehhok :)
awak memang seorang lelaki yang hebat sebab berjaya mencuri sekeping hati saya yang kering nie. mungkin saya menerima awak sebab awak handsome? ouh tidaklah kot agaknya, sebab boyfriend saya sebelum-sebelum ini tidaklah handsome macam Sheikh Muszaphar mahupun Arjun Rampal. jadi saya tidaklah mengharapkan sesuatu yang terlalu ... untuk saya. :)



comel kan ? saya memang suka ikat rambut tocang kuda. hehe. dan awak pulak pakai cap? alamak saya tak minat lah =,=''
hmm tidaklah saya mengharapkan sebegitu sempurna untuk menjadi peneman saya sehingga tua. tetapi cukuplah sekadar sejuk mata memandang dan itu sudah cukup bermakna bagi saya ! 


to be continue ...



gadis penat membebel :: meileinna.mell surat cinta siap pos pada : 3:31 PM

0 budak comell doakan mell sihat:

Post a Comment

 

mellina mell | ingin menempah? just click my name :)