Sunday, March 11, 2012

Penat !

assalamualaikum wbt...


malam yang gelap buat mell rasa tak boleh nak tidur. lampu tidur tertinggal dalam kereta boleh ? since dah masuk dalam rumah, dah kunci gate bagai.. seriously dah takde hati nak keluar balik. lebih baik terus masuk dalam bilik dan tuuup ! switch off the light pleasee :)


tapi malangnya, takmo tertidur juga.. terus rasa nak update blog ! hebat bukan. rasanya today almost 3 entry i made it.. wahhhh... haruslah berbangga dengan diri sendiri. blog tempat meluahkan perasaan yang tengah lara macam mell nie... kan?




mell sebenarnya dah tak larat nak layan karenah manusia yang macam talam dua muka, penat sangat. depan kita bukan main dia layan kita macam kita sangat bermakna dalam hidup dia. tapi at last ? susahlah kalau hanya satu pihak yang hanya memberi. memang tak adil kan ? dan yang paling best tak boleh terima dia kata kita macam-macam.. sampai nya usus hati dia.. tapi takpe.. dah mungkin sejak azali lagi dia memang berperangai macam tu.. so untuk diri kita sendiri, kita patut bersyukur.. kita masih dikurniakan dengan sikap yang tak menjelikkan bila orang tengok kita...



















kadang-kadang memang nak marah sangat bila baca dan tengok sendiri apa yang dia tulis.. kenapa pulak dia boleh expect yang mell nie cantik jealous kan dia? itu ke makanan alasan dia yang paling kukuh ? haihhhh, susah susah.. sebenarnya dia tak boleh cakap macam tu. diri sendiri dia dah sukat betul-betul ke ? ahhh.. malas nak fikir.



untuk dia yang bernama nyah wanita, semua orang akan baking awak bila dengar suara gedik manja awak tu.. tapi maaf.,. let tell the truth, am not that hypocrite. bukan saya yang terlalu manja dengan lelaki. itu bukan saya. saya takkan macam tu.. so pleasee,, bila jumpa saya tu, bermanis la muka sikit.. barulah nampak cantik even tak kan ? ehh terasa ? sorry ! :/


gud night ....

gadis penat membebel :: meileinna.mell surat cinta siap pos pada : 1:05 AM

0 budak comell doakan mell sihat:

Post a Comment

 

mellina mell | ingin menempah? just click my name :)