Friday, December 16, 2011

header baru semangat baru ?

assalamualaikum..  salam Jumaat semua ! doing well ? tak kurang lagi 3 minggu je lagi kelas aku nak mula balik. tapi macam rajin malas je. adakah korang semua ada rasa macam yang aku rasa ? rasa cinta ? huh ? apasal cinta pulak ? okey okey aku sedar aku dah lari sangat dari tajuk aku. =,=''









ada nampak tak header aku dah ada ? harus lah aku berbangga dengan kejayaan aku yang tak seberapa ini kan ? haha. al maklumlah aku nie photoshop pon tak ada. so kirim salam lah kan nak buat header meletup-letup. haha. adakah ini terlampau ? #sila lah tolong piat telinga aku kiri kanan supaya aku sedar ke alam yang nyata lagi realiti.







okey header aku nie aku buat guna photoscape. macam yang aku cakap tadi, dah nama pon guna photoscape jelas lah simple je. 'alah ini pon asal ada' haha. kalau kosong je terasa seperti aku kanank-kanak. eh betul ke ? maka ini, aku tak lah blogger yang terhangat di pasaran seperti siapa-siapa seperti Fatin Liyana, Budak Lelaki Sebelah Pintu mahupun Yana Yonet. eh kat sini pon kau boleh tengok betapa tok kadok nya aku tak reti nak letak link ! #sila jangan gelak kan aku. kau tunggu la aku pandai sikit hari lagi. haha !





disebabkan aku terlampau merindukan BFF aku yang seorang nie nama dia Annis Syazwani. aku pon dengan rasa bangga selamberr nya mengupload gambar kami berdua yang agak ada sinar kecomelan di situ ? ada ke ? haruslah ada. sebab semua orang comel aku dengan dia pon nak jugak comel. haha #sila jangan tampar aku dengan level yang sangat kuat#










yang ini pon sahabat baik aku jugak, dari aku sekolah rendah hingus hingusan lagi. tapi waktu tu biasa la lain-lain kelas so belagak la macam masing-masing 'perlu ke aku ada kau, kau ada aku ? ' . haha. comel tak ? so naik ke tingkatan satu kami mula la rapat sampai menimbulkan kontroversi. biasa lah dunia artis kan ! =,='   dia ni jauh sangat la pulak dari aku, so lambat lagi la photoshoot kami berdua. stay tunee . #bajet dah nie. haha






okey lah anak sedara aku nak guna laptop. so got to go. memang dari awal lagi aku rasa aku failed untuk kekalkan tajuk aku tu. kau rasa lari tak dari maksud yang sebenarnya. haaha sekian !

gadis penat membebel :: meileinna.mell surat cinta siap pos pada : 3:23 PM
Reactions: 

0 budak comell doakan mell sihat:

Post a Comment

 

mellina mell | ingin menempah? just click my name :)