Monday, January 2, 2012

happy new year !!

assalamualaikum and hye readers !

comell kan calender nie? google je dah jumpa !




mesti tengah tidur kan korang semua? aku tak mengantok lagi. hehe. jadi burung hantu tengah-tengah malam. takpon aku jadi security guard. heehee !
its 2012 already. and wishing yau selamat tahun baru dan selamat meng'list'kan azam-azam tahun baru korang untuk tahun 2012 nie. how about me ? azam aku ? hmmpp, cukuplah sekadar aku menjadi insan yang kuat dan tabah serta mampu menjalani kehidupan yang sentiasa diredhai Allah SWT. and the most important tolong doakan aku supaya dapat keputusan yang cemerlang okey. this is my final year kalau nak berjuang pon.*ayat pasrah ke nie ? *



apa azam dan matlamat korang pulak ? still the same azam or what ? mesti azam korang last year dah tercapai kan. alhamdulillah bagus la kalau macam tu :)



haa.. tadi pukul 2 petang lebih-lebih sikit aku pon capai la laptop sign in kat Facebook. and know something. aku menang tempat pertama dalam contest tudung yang aku join nie. almost one month jugak la contest nie berlangsung. alhamdulillah. bagi kawan-kawan yang dekat Facebook susah payah luangkan masa klik like dekat picture aku tu seriously big thanx sangat. kalau tak sebab korang memang tak berdiri la aku kat sini. ececeh dah macam menang lari marathon  pulak tu. okey kalau nak tengok keputusan tu boleh klik sini. dan korang kalau malas nak klik situ pon aku upload jugak picture tu kejap lagi naaa.. yang mana ada Facebook boleh la nak like fanpage dia klik sini. shawl dia cantik-cantik boleh shopping kat sana k ! :)


nampak tak owner blog nie tersengih-sengih tersenyum senyum ?


heh meh nak tempek gambar owner blog kejap. huahua !




ini result dia. ececeh memang ngade-ngade sangat =,=''





lagi tambah menanbahkan kegimbiraan dalam terharu. kawan baik aku yang sorang nie update blog dia tulis entry pasal aku, alaaa.. seriously terharu sangat. nak baca? boleh klik sini. thx okey. aku pon sayang kau tahu ? meh sini nak peluk cium sampai lemas. heh? boleh ? *sila jangan jatuh pengsan ke lantai =,=''




ini la bestie aku. kitorang nie luar dalam pon share sama-sama tahu ! haha



rasa malas nak taip sangat dah. haha. okeylah bye bye korang ! happy new year :)



*tadi 'dia' wish something dekat aku. even pendek sebaris je dia text aku. tapi aku nak bagi tahu ianya bermakna buat aku even pendek cenonet je kau tahu ? sorry cant reply it. credit expired :(

















gadis penat membebel :: meileinna.mell surat cinta siap pos pada : 4:15 AM

3 budak comell doakan mell sihat:

syafiqa on January 2, 2012 at 9:37 AM said... Reply To This Comment

atotot..
comel nya awak.
happy new year babe

AmirahSM on January 2, 2012 at 11:31 AM said... Reply To This Comment

comel dik =))

saya dewi on January 2, 2012 at 9:48 PM said... Reply To This Comment

selamat tahun baru buat dear! semoga tahun 2012 menjanjikan kebahagiaan dan keberkatan yang lebih buat kita semua. insyaALLAH.
waaa. memang patut pun menang. memang comel. tahniah yerk! :D

Post a Comment

 

mellina mell | ingin menempah? just click my name :)