Wednesday, January 11, 2012

MC . . .

assalamualaikum. .



lama nya tak update blog. eh ? lama tu tak jugak la kan. since tak sihat nie. hmmpp... korang tengah buat apa? selepas pergi klinik semalam check demam , makan ubat alhamdulillah beransur sihat. and mujur lah tak kena denggi. alhamdulillah again. i thought kena denggi, sebab along kena denggi jugak. adehh sadis betul.

semalam pergi klinik. ayah yang hantarkan, pagi-pagi lagi dah bersiap pergi. dengan harapan tak banyak la patient kan. sebab tak larat la nak melangut je tunggu number giliran naik. so, masuk-masuk je. masyaAllah punya la ramai orang. the hypotesis i got. masih ramai lagi rakyat Malaysia yang suka bangun pagi. ekekee... weeeweeeweee~~ tak tahu la sebab sakit ataupon terpaksa. siapa tahu kan ? tak kuasa nak memikir nya. kepala pon memang sedia pusing !

ambik je number giliran macam biasa tunggu number naik. sekejap je tak lama. sebab bilik ada banyak kan. aku dengan along punya number giliran , lepas dia , number aku pulak, tapi yang kesiannya aku yang dapat masuk jumpa doctor dulu. takpe laaa along tunggu je laaa ye. harap bersabar.

situasi dalam bilik doctor :

expectation aku tinggi sangat pada mulanya. aku begitu mengharapkan seorang doctor yang melayan aku seorang yang handsome ( sekiranya lelaki ) ala-ala budak lelaki sebelah pintu dan seorang yang cantik dan lemah lembut ( bagi perempuan ) ala-ala fatin liyana. sekali aku masuk lain daaa....




ini cuma gambar hiasan. aku takde la comell macam ini :/


bila aku masuk je dalam bilik tu. doctor tu lelaki. okeyla. not bad. ramah la kan. tapi ramah sangat la pulak. sampai rasa nak picit-picit je hidung dia. he asked me. aku sakit apa? of course i said am flu. dengan kepandaian yang aku ada. aku pon sesuka hati mintak dia check darah aku. dengan rela hati. almaklumlah aku sememangnya takut untuk kena denggi sekali lagi. taknak dah aku stay hospital seminggu gara-gara denggi. tidur pon dalam kelambu. macam pengantin je kau tahu ?



seramm !

yang aku paling tak tahannya doctor tu boleh guli-gulikan aku pulak. sukati je dia picit-picit lengan aku. apa ingat aku anak patung ke apa. adehh. geram betul. katanya tak jumpa salur darah. pastu main gelak-gelak. geram-geram. bosan betul. aku la patient dia paling lama dalam tu. takpe-takpe. ada ubi ada batas ye doctor >---<''


so, dipendekkan kisah nya, aku dapat mc dua hari. esok g la kelas macam biasa. okeyla,. jaga kesihatan k. jangan main hujan :P

gadis penat membebel :: meileinna.mell surat cinta siap pos pada : 12:17 PM

0 budak comell doakan mell sihat:

Post a Comment

 

mellina mell | ingin menempah? just click my name :)